Wat een mama van 3 allemaal(verb)lijden kan !!!

19 mei 2008

Ik kan het, ma, ik kan het !

"Echt ma, echt, ik kan het!" riep kleine Wout toen ik hem daarnet om kwart voor zeven achterna holde....één vinder tegen zijn schouders om snel in te grijpen in noodgevallen...hijg, hijg...en voortdurend aanwijzingen gevend: "vooruit kijken, ... sneller trappen, ... recht zitten, ...sturen,.."

Sinds de fietsles van de provinciale sportdienst 10 dagen geleden (trouwens een heel leuk en knap initiatief, met een ijzersterke lesgever) is Wout eindelijk wél gemotiveerd om 2-wiel-kampioen te worden. Voordien wilde hij vooral op 4 wieltjes koersen aangezien hij zich daar veel veiliger bij voelde. (Logisch hé!)
En nu drie 'vervolg-lessen-met-mama' later had ik (en hijzelf) echt het gevoel dat ik hem geleidelijk kon loslaten... en hij was vertrokken...!
"Mama, ik rij alleen !!!"
Wat een euforie bij mijn zoon, maar ook bij mezelf!
Ik heb een hele dikke knuffel extra gegeven toen ik hem voldaan onderstopte!

Het vertrekken gaan we de komende lessen nog wat moeten verbeteren en dan wordt het oefenen, oefenen, oefenen...

Een foto of film komt er binnenkort!

Slaapwel,
een fiere mama

3 reacties:

Blogger Marrek O'Polo zei...

Goeie wielercoach en een super-mama!!
Proficiat voor allebei: jij en de Wout !

MP

19/5/08 10:55 p.m.

 
Blogger ankedm zei...

Proficiat kleine Wout!!!

ik kom zaterdag eindelijk persoonlijk kijken!!! en je een dikke knuffel geven!

XXX

20/5/08 12:17 p.m.

 
Blogger Ellie Buys zei...

Pink! (lees: een traan die zich probeert te verstoppen)
Ontroerend vind ik het! Goed gedaan allebei!

21/5/08 9:52 a.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage