Wat een mama van 3 allemaal(verb)lijden kan !!!

01 juli 2007

What a day

Wat een dag....

dit waren veel te veel emoties voor mijn vermoeide hartje ....

Bonnie, proficiat!!! Wat ben jij een sterke vrouw! Met 80 jaren in de benen !
Heb kriebels gekregen van je briefje: dat verklaart veel van je kracht, energie en geluk!!!

En mama en papa,
bedankt voor het mooie kado! Ik ga op zoek naar een mooi plaatske, maar eerst naar dromenland. Ik zie jullie graag!

't was een beetje veel vandaag, maar op zo'n moment besef ik weer:
wat het ik een geweldige familie: leuke tantes en nonkels, nichtjes,...
lieve grootouders,
een fantastische mama, papa, broer en zus...
en een schat van een man, en stralende kinderen...
Ben moe, maar mijn geluk kan niet op!!!
Slaapwel!
Bieke xxx

1 reacties:

Blogger Marrek O'Polo zei...

't is zo simpel ammaal !!!

XXX

2/7/07 10:22 a.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage