Wat een mama van 3 allemaal(verb)lijden kan !!!

19 mei 2008

Wit, witter, witst !!!

Voor sommigen van jullie komen onze step-by-step-bouwverhalen en bijhorende zorgen en stress er misschien langs de oren uit... ik kan je gerust stellen: bij ons ook af en toe !!! hihi !!!

Als je eens iets anders wil lezen dan bouw-toestanden lees dan het blog-hoofdstuk hieronder...
En als je toch geïnteresseerd bent: kijk dan maar even mee, want het was toch wel de moeite!


Ziezo, fase 'zoveel' zit er weeral (bijna, mits enkele kleine afwerkingen, dus toch niet helemaal) op.
Mario, Glenney en Eddy hebben hun schup afgekuist (ook letterlijk) en wij mochten de rest opkuisen.... Maar ze hebben (mits een hele silo RedBul) wel een heel knap huzarenstuk verricht! Hoe ze dat doen: van zo'n massa 'plasticine' mooie egale muren en plafonds maken? Het blijft me een raadsel, en echt vakmanschap! Chapeau, en bedankt!



Maar de ene stap is nog niet gezet, of de volgende staat weer voor de deur. (Amai, wat kijk ik er naar uit dat ons leven niet meer gedomineerd wordt door deadlines, beslissingen, facturen, aannemers, keuzes, werfbezoeken,....)
Morgen wordt de vloerisolatie gespoten en daarvoor moesten de vloeren 'spik en span' zijn.
Frank en Roel hadden zaterdag al heel wat opkuiswerk verzet, en voor zondag had ik een fantastische opvang gezocht voor de kinderen zodat ik eindelijk ook nog eens de handen uit de mouwen kon steken...
Op onze knieën krabben, vegen, zuigen, ... Assepoester was hier niks tegen...
En ik heb het geweten (=gevoeld) vandaag! Amai!

Maar dat maakt wel dat we nu wat mooie foto's kunnen tonen van een propere, opgeruimde werf... of nee, het is geen werf meer... het is nu echt wel een huis geworden, vind ik!

de keuken


de leefruimte


audio-video-vuur-nis


de inkomhal

de trappenhal 1ste verdieping



hal 2de verdieping
tuinkant master bedroom
zicht op mezzanine
zicht op mezzanine
mijn 'assepoester'

"Hopsikidee,... we lachen ermee... in de puree...valt wel mee..." (stukje van poppentheater Van Campen, dat sindsdien elke dag geciteerd wordt in ons (oude) huisje !!!!)
En Witse voegt er dan gezwind aan toe: "...Koffiekoek... onderbroek...."
En zo gaan we naar het volgende bedrijf...
Slaapwel!
Bieke







4 reacties:

Blogger Marrek O'Polo zei...

Jajajajaja.... inderdaad hosikidee!!!
Wat een knap bouwsel !!
Volhouden Bieke, na de lange weg die je al afgelegd hebt zijn het nu nog 14 bochten, weliswaar bergop, maar dan...
dat eerste uitzicht vanop de top zal je nooit meer vergeten!!!
Oh ja, er was ook nog iets van "dobbele pree"... : dat verdienen jullie nu zeker in natura met die knappe realisatie!

Fiere bompa (met een zere poep)

20/5/08 6:40 a.m.

 
Blogger Marrek O'Polo zei...

Heb mij even beziggehouden met uw vissen eten te geven. Iemand moet het doen, hé! Valt mij op dat de rode dikwijls eerst weg is met het eten. Misschien toch efkes apart zetten: goed voor zijn eigen cholesterol en ook voor de anderen, zo hebben die toch ook af en toe wat...

Zotte(n) bompa

20/5/08 6:45 a.m.

 
Blogger ankedm zei...

koffiekoek... onderbroek
koffiekoek... onderbroek
koffiekoek... onderbroek

hahahahahahahhahaha

zou hem da van zijn meter hebbe???

hahahahaha

kijk al uit naar zaterdag!!

dikke kus

20/5/08 12:14 p.m.

 
Blogger ankedm zei...

alle dan de visse ook maar effe eten geven he... bij mij is die rode altijd te laat, maar die zit waarschijnlijk al vol... is op dieet nu...

20/5/08 12:23 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage