Wat een mama van 3 allemaal(verb)lijden kan !!!

25 januari 2015

Een nieuw jaar.... een nieuwe start?

Wow! Dit is lang geleden.... het lijkt wel een eeuwigheid!

Ondertussen is er al zoveel veranderd, dat het teveel is om hier op te sommen, en dat het motiverend genoeg is om een nieuwe blog-periode-poging te ondernemen!

Zelfs de blogger-pagina ziet er al helemaal anders uit. 
Rede te meer om te beginnen uitzoeken hoe het nu weer allemaal werkt.
Met dank aan mijn fantastische blog-held Marco Polo; een volhouder, een subliem woordspeler en een 'ik-probeer-telkens-de-juiste-snaar-te-raken'-schrijver.

Er zit al wat in mijn hoofd te borrelen, maar dat zal niet meer voor vandaag zijn. Ik hoop dat het me echt lukt om het nu ook nog eens regelmatig via dit kanaal de wereld in te sturen.
Gelukkig heb ik heel wat mooie en bewogen tijden om op terug te kijken, en heel wat hoopvolle vooruitzichten om samen met jullie te delen. Inspiratie genoeg denk ik...

Laat ons, omdat het toch nog steeds toegestaan is omdat januari nog niet voorbij is, beginnen met onze wensen, voor u allen:


Veel liefs en tot blogs!
Bieke


2 reacties:

Blogger Marrek O'Polo zei...

Proficiat Bieke! Knap dat je er weer eens aan begint. Respect, want met jouw agenda is het niet zo evident om op regelmatige basis te bloggen. Ik kijk uit naar je schrijfsels. Welcome back in blog-county!!! MP

25/1/15 11:57 p.m.

 
Blogger Lies zei...

leuk idee Bieke om te bloggen !
heel graag volgen wij mee !
ga eens uitzoeken hoe we het makkelijkste kunnen volgen. succes !

20/2/15 1:06 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage