Wat een mama van 3 allemaal(verb)lijden kan !!!

13 juli 2007

Af- en opBOUWen

Zoals velen onder jullie al weten begint vanavond, inderdaad vrijdag de dertiende, (gelukkig) mijn ouderschapsverlof... lang verwacht en welgekomen !!!
Dus nu even werkritme afbouwen... Da zal nie lang duren, vrees ik want morgen staat er al een trouwfeest op het programma! Ja, je leest het goed: wij zijn wél uitgenodigd! Neen, niet bij Kim en Brian, maar bij niemand minder dan Werner en Heidi.
Hun zoontjes Robbe, Jef en Stef hebben laten weten dat mama nu net als papa gaat heten. Het officiële gedeelte is, net zoals in Bree, reeds vandaag doorgegaan. Dus Heidi en Werner: alvast proficiat! De kussen zijn voor morgen!

Onze kindjes hebben een super-verblijf gehad (aan hun verhalen te horen) in Schiplaken, bij Bonneke en Opa. Haaibaai, tekenen, kronen maken, pruimen vangen, strooiers, bloemendrankjes maken, tennis,...
Dat heeft ons even twee rustige avonden bezorgd, da's een perfecte voorbereiding op de vakantie. Zowel zij als wij zijn er helemaal klaar voor....

En om met een mooie uitdaging te starten heb ik daarnet om half tien mijn (stoute) sportschoenen aangetrokken en heb ik mij gewaagd aan 'een toereke lopen'. (Uiteraard op aanraden, advies en steun van Frank, waarvoor dank schat!)
Waw, dat 'toereke' bestond al direct uit het Langeveld tot op het einde en terug langs de Leuvensebaan,.... want het liep vlotjes...25 minuten .... rustig bollen... en dan een goei douchke...
Dus dat wordt dan opbouwen hé!!!

Neen, de bouw wordt voorlopig nog niet opgebouwd : 't is bouwverlof hé!
Buiten wat voegwerk in de nieuwe kelder, en wat opknap- en opruimwerk in eigen huis gaan we vanaf nu proberen om samen een beetje te genieten!!!

Ik hou jullie op de hoogte!
Asta la vista!
mama Bieke

1 reacties:

Blogger André DR zei...

Dag Bieke,

Vorral genieten. Geen bang hebben van de Duveltjes. Want zoals papa Marco Polo al zei : Met een duveltje is het altijd Hooogdag.

14/7/07 12:46 a.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage