Wat een mama van 3 allemaal(verb)lijden kan !!!

01 oktober 2007

"En oewist mé den bouw?"

Awel, ... na heel lang zoeken, knoeien, testen, selecteren,...doe ik een poging om jullie een kijkje te geven op onze werf. (ja, tussen alles door probeer ik hiervoor nog tijd te maken omdat ik hoop dat ik jullie hier allemaal een plezier mee kan doen. Zo kan je alles meebeleven vanop de eerste rij)

Van begin juli tot half september ... een overzicht van het verloop der werken...
Ondertussen zijn we al oktober dus... kom gerust eens kijken... de muren van de kinderkamers worden op dit ogenblik opgetrokken.



'Den bouw' zomer 2007


Ik veronderstel dat je dus gewoon op bovenstaande foto moet klikken om mijn webalbum te openen... Veel succes en plezier

Groetjes,
mama Bieke

3 reacties:

Blogger Marrek O'Polo zei...

Inderdaad: gewoon klikken op de foto, maar dan ... Helemaal niet gewoon: een pracht van een foto-verslag met de nodige uitleg en dat !!! Knap werk: zowel den bouw als den blog !!
Na ons Italiaans avontuur moeten we zeker eens langskomen: beloofd !

Papa

3/10/07 10:12 a.m.

 
Blogger Griet zei...

Hey hey,

Knap gedaan!
Ziet er allemaal super uit. Hadden we ook maar zo´n ventje in huis ...
Inderdaad heel leuk dat je ergens nog een gaatje hebt om jullie blog bij te houden. Ik volg jullie nauwgezet!
Volgens mij wordt Joke een echte ballerina!
Dikke zoenen
Lily, Hedwige en Griet
XX

4/10/07 11:01 a.m.

 
Anonymous Anoniem zei...

Prachtig werk , zo zie je het echt groeien !
Het wordt warm vanbinnen als ik jullie gezinnetje zie .
Proficiat Bieke met je "kunststuk" , het geeft ons ook de kans mee te genieten .
bonneke en opa

9/10/07 11:27 a.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage