Wat een mama van 3 allemaal(verb)lijden kan !!!

10 september 2007

The Scabs in de AB: een avondje nostalgie !!!




Wat ben ik blij dat ik voor de zomer beslist heb om die tickets te bestellen!
Ik heb ze 15 jaar geleden op cassetjes grijs gedraaid, alle partituren gezocht, ettelijke kampvuur-uren mee doorgebracht, veel batterijkes van de walkman verbruikt...

Een zalige avond... met veel kippevel... en vooral rock 'n roll !!!
En wat een gezellige sfeer... 30+... een zalig publiek, iedereen genoot! Zelfs Frank kon zijn werf-knopke even omdraaien.
Voor het eerst in de AB, en voor het eerst The Scabs live: 't was de moeite !!!
Alle hits zijn de revue gepasseerd, ... en da zijn er heel wat, geloof me! Twee uur lang was ik terug 16 (hihi)!
Guy droeg ook een nummer op aan Annick Van Uytsel, wondermooi!!!

En ik, ik draag de hele avond op aan Kimmie, mijn maateke !
Kim, Hard Times are almost over!!! Ge hebt nog iets te goed hé. Verzorg je!!!





2 reacties:

Blogger Marrek O'Polo zei...

Der gaat hier ergens een lichtje branden ... cassettekes ... gitaar ... walkmannekes ...
En ons Bie die 16 was ...
Joenges, joenges ... waar is den tijd !?

MP

10/9/07 7:54 p.m.

 
Blogger Marrek O'Polo zei...

Btw ... tof hoor dat je de comments terug hebt geactiveerd. Ik volg het graag !!

MP

11/9/07 9:01 p.m.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage